Code club

IZVANNASTAVNA AKTIVNOST 2020./2021.
Srijeda, 7. sat


Jeste li razgovarali s prijateljima o tome kako je programiranje teško? Jeste li često utrošili mnogo vremena rješavajući neki problem, a možda ga ipak niste uspjeli riješiti? Jeste li zbog toga razmišljali odustati od programiranja?

Da, zaista nije lako biti programer. Često to zahtijeva mnogo logičkog razmišljanja, truda i vremena. Međutim, veliko je zadovoljstvo kad uspiješ riješiti neki problem i “natjeraš” računalo da radi upravo po tvojim uputama. Zato nemoj odustati, nego hrabro naprijed.

Danas, srećom, postoje i programski jezici koji ne zahtijevaju pisanje naredbi. Programi nastaju na zabavan način s pomoću grafičkih blokova poput slaganja Legovih kockica.

Zbog toga su naročito pogodni za one koji počinju programirati, ali su odličan alat i za već iskusne programere.

Jedan je od njih Scratch, programski jezik pomoću kojeg možeš biti kreativan, razvijati logičko razmišljanje i rješavati probleme, a usput se i zabaviti.

Code Club je svjetska mreža besplatnih volonterskih klubova programiranja za djecu. Djeca, uz pomoć, volontera/edukatora prolaze kroz kurikulum pripremljenih projekata iz programiranja i izrađuju animacije, igre i web stranice. Projekti uče djecu programirati i izrađivati kompjuterske igrice, animacije i web stranice. Djeca uče korak po korak Scratch, HTML & CSS i Python.

Tako je i naša škola omogućila ostvarivanje Code Club-a kroz izvannastavnu aktivnost.

„Svi bismo trebali naučiti programirati jer nas programiranje uči kako razmišljati.“ – Steve Jobs

Djeca vole tehnologiju i taj bi interes trebalo dobro iskoristiti. Bilo vaše dijete budući Steve Jobs ili ne, učenje programiranja ili barem povremeno igranje igricama, aplikacijama i web stranicama može mu biti od velike koristi. Pomoći će mu razviti sposobnost rješavanja problema, kreativnost i komunikacijske vještine.


SV. JOSIP – DAN ŠKOLE

19.3.2021.

RAZARAČ KAMENJA

10.2.2021.
Povratkom u školske klupe nastavili smo s našim izvannastavnim aktivnostima. Rad L.P., učenika 6.a razreda, prikazuje poznatu igru u kojoj svemirski brod mora izbjegavati kamenje koje juri prema njemu, a laserskim topom može pucati na njega i uništavati ga. Naravno, svako uništavanje donosi bodove, a cilj je imati što veći rezultat.

ZMIJA – “NOKIA” IGRICA

16.12.2020.
Našoj vrijednoj i radnoj grupi malih programera ni online nastava ne može ništa. Unatoč svim nepovoljnim uvjetima uzrokovanih korona virusom, sastali smo se na platformi Teams, organizirali sastanak i vrijedno pristupili novoj igrici.
Ovaj put je odabrana svima dobro poznata Zmija – klasična videoigra koja se prvi put igrala u dvoranama za igru tokom sedamdesetih godina. Nakon što je postala standardna igra na Nokia telefonima 1998. godine, njena popularnost je skočila. Cilj je ove igrice spriječiti gmizavu zmiju da udari u dio vlastita tijela ili u rub prostora.

U nastavku je rad učenika 6.b razreda, J.P..

UHVATI KRAFNU I VJEŽBAJ RAD S MIŠEM I TIPKAMA LIJEVO/DESNO

11.11.2020.
Učenici izvannastavne skupine Code club na satu su izrađivali igricu na kakvu se vrstu može često naići. Igrač mora uhvatiti krafne koje padaju. Svaka uhvaćena krafna vrijedi 1 bod – a bodovi se pohranjuju u varijabli za rezultat. Koristi se i alarm tako da igrač ima 30 sekunda da uhvati što je više moguće krafni. Zbog vremenskog ograničenja svi će željeti ponovo igrati da bi nadmašili svoj najbolji rezultat. U našem slučaju, zamišljena je kao vježba za rad s mišem i tipkama lijevo/desno učenicima razredne nastave koji pohađaju Informatiku. Pokušaj i ti 🙂

U nastavku su radovi učenika 6.razreda, F.Š. i Š.G..